Rating is disabled

راهنمای انتخاب بهترین کلینیک لیزر مو در گیشا

لیزر موهای زائد صورت

یکی از کلینیک های سرشناس در تهران کلینیک پوست، مو و زیبایی ویولت است. کلینیک ویولت یکی از شناخته شده ترین مراکز لیزر مو زائد در گیشا می باشد. اپراتورهای این کلینیک بسیار حرفه ایی، کار بلد و صبور هستند و آماده خدمت رسانی با آخرین تجهیزات روز دنیا هستند. با انجام لیزر موهای زائد در کلینیک ویولت از 90 درصد موهای زائد خود برای همیشه خلاص خواهید شد. اگر شما هم از داشتن موهای ضخیم و پر پشت زائد خسته شده اید و روش های سنتی شما را به ستوه آورده است، با ما تا آخر این مقاله همراه باشید تا بیشتر در مورد بهترین کلینیک لیزر مو در گیشا بدانید.

در صورتی که به هر دلیلی فرصت مطالعه مقاله را ندارید می توانید از ویس خلاصه مقاله استفاده نمایید.

جدول خلاصه لیزر مو در کلینیک ویولت در ۳۰ ثانیه

مواردتوضیحات
موارد استفاده از لیزر مو درمان موهای زائد صورت و بدن
مزایای لیزر مو زائدرهای دائمی از شر موهای زائد
پاکیزگی و زیبایی صورت و بدن
افزایش اعتماد به نفس
صرفه جویی در هزینه و زمان
عوارض احتمالی قرمزی و حساس شدن موضع
سن توصیه شدهبعد از سن بلوغ
نیاز به بیهوشی دارد یا خیر؟در صورت نیاز می توان پیش از لیزر از پمادهای بی حس کننده یا کمپرس سرد استفاده کرد.
مدت زمان بستریندارد.
مدت زمان انجام لیزراز یک ربع تا دو ساعت بسته به موضع تحت درمان متفاوت می باشد.
احتمال موفقیت بالا
مدت دوران نقاهت اولیهچند ساعت
مدت دوران نقاهت ثانویهدر صورت انجام توسط کلینیک معتبر نقاهت طولانی ندارد.

دسترسی سریع به بخش های مختلف مقاله

لیزر موهای زائد چیست؟

در لیزر مو با استفاده از انرژی لیزر برای از بین بردن فولیکول های مو استفاده می شود. قرار گرفتن فولیکول ها در معرض لیزر باعث حذف مو می شود زیرا گرما فولیکول های پوست را از بین می برد و رشد مو را متوقف می کند.  لیزر به طور معمول، برای ترجیحات زیبایی و برای خلاص شدن از شر موهای زائد استفاده می شود. در کل لیزر یک درمان موفق برای تعدادی از شرایط پزشکی از جمله رشد بیش از حد مو است. تعداد جلسات مورد نیاز برای حذف دائم موها بستگی به نوع درمان و واکنش‌های بدنی فرد دارد. در اینجا، ما بررسی می کنیم که لیزر موهای زائد کلینیک ویولت برای چه مواردی می تواند استفاده شود. اگر مایل به تنظیم یک مشاوره رایگان هستید یا می خواهید در مورد خدمات ما بدانید، لطفا با ما تماس بگیرید و بیشتر در مورد خدمات پوست، مو و زیبایی کلینیک ویولت، بهترین کلینیک لیزر مو در گیشا بدانید.

هزینه لیزر مو در گیشا

مزایای لیزر موهای زائد چیست؟

لیزر موهای زائددر کلینیک لیزر مو در گیشا بی خطرترین و موثرترین روش از بین بردن موهای زائد است. پرتو لیزر موهای تیره را هدف قرار می دهد، بنابراین می توان از آن برای تمام رنگ های پوست استفاده کرد. لیزر، فولیکول موها را از بین می برد، به این معنی که هیچ شانسی برای رشد مجدد مو وجود ندارد. از آنجایی که لیزر موهای زائد را از ریشه پاک می کند، نتایج بسیار طولانی تری نسبت به سایر درمان های رفع موهای زائد ارائه می دهد.

در مورد مراقبت های بعد از تزریق فیلر لب بیشتر بدانید.

آپارات ویولت

دلایل لیزر در کلینیک لیزر مو در گیشا

دلایل انجام لیزر موهای زائد شخصی است اما برخی از رایج ترین درمان های لیزر موهای زائد کلینیک لیزر مو در گیشا عبارتند از:

  • ترجیحات زیبایی مانند داشتن پوستی صاف و زیبا
  • کاهش رشد بیش از حد مو
  • پوست جوان تر
  • اجتناب از اصلاح و اپیلاسیون
  • صرفه جویی در زمان از بین بردن مو

در مورد خدمات تزریق فیلر لب طبیعی و نچرال در کلینیک ویولت مطالعه کنید.

انتظارات از کلینیک لیزر مو در گیشا

اگر باردار هستید یا برای انواع خاصی از پوست، لیزر درمانی ممکن است مناسب نباشد. با این حال، خوشحال خواهیم شد که از قبل از انجام لیزر در مورد شرایط فردی شما صحبت کنید. قبل از هر درمانی، ما یک تست پچ روی پوست شما انجام می دهیم. اگر هیچ واکنشی وجود نداشت، درمان کامل شما می تواند 7 روز بعد شروع شود.

موارد منع مصرف لیزر مو در گیشا
نام و نام خانوادگی
پیام
پیام با موفقیت ارسال شد.
متاسفانه پیام ارسال نشد. مجدد سعی نمایید.

در مورد تکنیک لب روسی در کلینیک ویولت بیشتر بدانید.

چه کسانی کاندید مناسبی برای لیزر موهای زائد نیستند؟

لیزر موهای زائد برای افرادی که باردار هستند، شیرده هستند یا سابقه سرطان دارند توصیه نمی شود. همچنین برای افرادی که پوست تیره تر دارند توصیه نمی شود زیرا لیزر می تواند باعث ایجاد هیپرپیگمانتاسیون شود.

[ays_quiz id=’2′]

آیا لیزر موهای زائد کلینیک ویولت درد دارد؟

لیزرهای سنتی دردناک هستند. امروزه گزینه های بدون درد لیز در دسترس است، به همین دلیل است که بسیاری از افراد ما را برای حذف دائمی موهای زائد انتخاب می کنند. لیزری که ما استفاده می کنیم با گرم کردن فولیکول مو و تجزیه آن عمل می کند. این به این معنی است که موها نمی توانند دوباره در فولیکول رشد کنند، بنابراین نتایج طولانی مدتی ایجاد می گردد.

در مورد لیفت صورت بیشتر بدانید.

تماس با ویولت

انواع لیزر موهای زائد

چهار نوع لیزر معمولا در لیزر موهای زائد استفاده می شود:

لیزرهای یاقوتی

لیزرهای یاقوتی در از بین بردن تکه های نازک مو عالی هستند، اما برای از بین بردن تمام رنگدانه ها و جدا کردن فولیکول مو نیاز به تماس طولانی با پوست دارند. آنها گزینه های درمانی عالی برای افرادی هستند که نمی خواهند در طول لیزر موهای زائد درد زیادی داشته باشند، زیرا مکث بین هر پالس لیزر برای به حداقل رساندن ناراحتی وجود دارد. با این حال، این نوع لیزر موهای زائد به چندین جلسه نیاز دارد تا مطمئن شوید که تمام موها برداشته شده ان. شایان ذکر است که این درمان برای مناطق کوچکتر مناسب هستند.

لیزر الکساندرایت

لیزر الکساندریت محبوب ترین گزینه برای لیزر موهای زائد است زیرا مناطق قابل توجهی را در مدت زمان کوتاهی پوشش می دهد. پالس‌های لیزر تقریباً هیچ تاخیری ندارند و به سرعت تکرار می‌شوند. این لیزر همچنین بهتر به پوست نفوذ می کند که باعث حذف بیشتر موهای زائد می شود. یکی از بهترین نوع های لیزر مو لیزر موهای زائد کندلا می باشد که بهترین نوع آن در کلینیک ویولت موجود است.

در ادامه ویدیوهای معرفی خدمات لیزر کلینیک ویولت را مشاهده کنید.

لیزرهای دایود

لیزرهای دایود بسیار متمرکز هستند و به عمق فولیکول مو می رسند، که به آنها کمک می کند تا رنگدانه را به طور موثرتری در مقایسه با لیزرهای دیگر هدف قرار دهند. این یکی از همه کاره ترین لیزرهای موجود است زیرا قادر است اکثر انواع مو را بدون توجه به بافت یا رنگ آنها از بین ببرد.

تجهیزات لیزر مو در گیشا

لیزر ویولت شامل چه مواردی می شود؟

  • بسیار مهم است که برای انجام هر گونه لیزر یا عمل زیبایی از یک متخصص کمک بگیرید. هنگامی که با کلینیک ویولت تماس می گیرید، قبل از ایجاد یک برنامه درمانی شخصی برای شما، در مورد نیازهای فردی شما صحبت خواهیم کرد.
  • لیزر موهای زائد برای همه انواع پوست ایمن است، اما ما با شما همکاری خواهیم کرد تا درمان شما را متناسب با نوع پوست و موی شما تنظیم کنیم.
  • لیزر کلینیک ویولت مورد تایید FDA است که می تواند بر روی انواع پوست استفاده شود، بنابراین همه افراد با هر رنگ مویی از انجام آن پشیمان نخواهند شد. همچنین یکی از اولین لیزرهایی است که روی پوست های نرم یا روشن کار می کند.
اینستاگرام ویولت

مراقبت های پیش از لیزر

  • پس از تعیین وقت لیزر موهای زائد، مهم است که برای آماده سازی پوست و موهای خود زمان بگذارید. ضروری است که لاک ناخن یا سایر موادی را که می تواند با پرتو لیزر تداخل داشته باشد را پاک کنید. همچنین باید سعی کنید قبل از عمل اصلاح یا اپیلاسیون نکنید و تا 24 ساعت قبل و بعد از درمان از ماسک و فشیال استفاده نکنید. این فرآیند برای افرادی با موهای تیره و ضخیم طراحی شده است، بنابراین افرادی که موهای روشن یا نازکی دارند ممکن است تفاوت زیادی را مشاهده نکنند.
  • در شش هفته منتهی به درمان، باید از کندن مو با موچین، اپیلاسیون خودداری کنید.
  • حداقل سه هفته قبل و بعد از درمان، باید از ضد آفتاب استفاده کنید یا حتی از آفتاب دوری کنید. انجام این کار پوست شما را برای این روش آماده می کند و در حین بهبودی از آن محافظت می کند.
  • در روز درمان، تراشیدن ناحیه تحت درمان مهم است. موم یا موچین نکنید، که به طور کامل موها را از بین می برد. این اقدام لیزر را برای مکان یابی فولیکول دشوار می کند.

در مورد آنالیز پوستی در کلینیک ویولت بیشتر بدانید.

روند انجام لیزر


لیزر موهای زائد در کلینیک لیزر مو در گیشا یک درمان غیر تهاجمی است. همانطور که گفته شد، لیزرهایی که در بهترین کلینیک مو زائد گیشا استفاده می شود بدون درد هستند، بنابراین در طول جلسه، چیزی احساس نمی کنید. پس از آن، به ندرت ممکن است علائمی را تجربه کنید، اما توصیه می کنیم تا زمانی که دوره درمانی خود را به پایان نرسانید، از قرار گرفتن پوست در معرض نور خورشید خودداری کنید. کرم ضد آفتاب مناسب نیز توصیه می شود، زیرا پوست شما با هر گونه قرار گرفتن در معرض نور خورشید حساس تر خواهد بود، صرف نظر از آب و هوا.
در مورد مزوتراپی مو در کلینیک ویولت بیشتر بدانید.

مراحل انجام لیرز موهای زائد

مرحله اول: در این مرحله به ناحیه مورد نظر لیزر توسط اپراتور تابانده می شود.

مرحله دوم : لیزر تابانده شده به گرما تبدیل می شود و توسط فولیکول مو جذب می شود.

مرحله سوم: گرما منجر به از بین رفتن فولیکول مو می شود.

مرحله چهارم: در این مرحله ریزش مو اتفاق می افتد.

مرحله اول: لیزر مو زائد

مرحله دوم: اعمال لیزر به فولیکول

مرحله سوم: از بین رفتن فولیکول مو

مرحله چهارم: ریزش مو زائد

در مورد درمان واریس پا در کلینیک ویولت بیشتر بدانید.

مراقبت های پس از لیزر

روش های مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد در کلینیک ویولت به شرح زیر است:

  • پیروی از توصیه های مراقبتی قبل و بعد از درمان، بهترین نتایج را در دراز مدت به شما می دهد.
  • بیماران باید تا 24 ساعت پس از درمان از سونا، دوش آب گرم، ورزش سنگین و تعریق اجتناب کنند تا احتمال رشد باکتری در ناحیه تحت درمان به حداقل برسد. عدم اجتناب از این شرایط در 24 ساعت اولیه پس از درمان می‌تواند منجر به ایجاد لکه‌های موقتی بر روی پوست شما شود.
  • اهمیت استفاده از مراقبت های پوستی و ضد آفتاب در فضای باز یا حتی اجتناب از نور خورشید در بین جلسات درمان بسیار الزامی می باشد.
  • رفتار ملایم با پوست از آن محافظت می کند و به بدن شما فرصت می دهد تا پوست بین مراحل بهبود یابد و پوستی نرم و صاف را برای شما به ارمغان بیاورد که شایسته آن هستید.

در مورد لایه برداری پوست بیشتر بدانید.

جوانسازی با لیزر فوتونا

عوارض لیزر موهای زائد

پس از لیزر موهای زائد، پوست شما ممکن است برای چند ساعت قرمز یا صورتی شود. پوست در نهایت پس از چند ساعت به رنگ طبیعی خود باز می گردد. برخی افراد پس از درمان دچار سوزش پوستی می شوند. این احساسات معمولاً در عرض 24 ساعت از بین می روند. پس از از بین رفتن موها، این روند کامل می شود و می توانید زندگی خود به طور معمول ادامه دهید.

در مورد درمان اسکار آکنه با لیزر فوتونا بیشتر بدانید.

چند جلسه لیزر برای درمان موهای زائد مورد نیاز است؟

توصیه می کنیم حداقل 6 جلسه را برای ماندگاری کاهش مو و نتایج موثر داشته باشید. موهای بدن شما یک چرخه استراحت و رشد را طی می کنند، درمان فقط روی موهایی که در مرحله رشد خود هستند موثر است و همه موهای ناحیه درمان شما به طور همزمان رشد نمی کنند. برای دستیابی به بهترین نتایج در حین درمان با پزشک خود مشورت کنید.

به طور کلی می توان گفت مدت زمان انجام جلسات درمانی فردی و دوره کلی درمان به عوامل مختلفی از جمله نوع لیزر، رنگ مو، نوع مو و ضخامت مو بستگی دارد. اکثر درمان ها حداکثر تا هفت جلسه نیاز دارند. جلسات درمانی هر چهار تا شش هفته یکبار انجام می شود. این فاصله به موهای جدید و فولیکول‌های مو اجازه رشد می‌دهد و موها را در جلسات متوالی هدف قرار دهد

ما مفتخریم که پیشرفته ترین دستگاه موجود لیزر را برای درمان موهای زائد برای مشتریان خود استفاده می کنیم. در ادامه ویس رضایت مشتری عزیزمان از کلینیک لیزر مو زائد ویولت را بشنوید.

لیزر موهای زائد گیشا

در مورد رفع غبغب بیشتر بدانید.

هزینه لیزر موهای زائد

هزینه انجام لیزر موهای زائد در کلینیک ویولت که یکی از بهترین مراکز لیزر مو در گیشا هستند، بسته به نوع لیزر، تعداد جلسات و … متفاوت می باشد. در ابتدا باید وضعیت بدنی شما شامل رنگ و ضخامت مو، رنگ پوست و… مورد بررسی قرار گیرد. کلینیک لیزر مو ویولت در فواصل زمانی معین و در مناسبت ها دارای تخفیفات ویژه لیزر موهای زائد و خدمات پوست و مو می باشد.

در مورد بوتاکس دور چشم در کلینیک ویولت بیشتر بدانید.

کلام آخر

لیزر موهای زائد کلینیک ویولت با استفاده از انرژی لیزر درمان را به فولیکول‌های مو در ناحیه درمان می‌رساند. فولیکول های مو که در مرحله رشد فعال خود هستند، این انرژی را به عنوان گرما جذب می کنند که رنگدانه مو را به سمت فولیکول هدف حرکت می کند. گرما به فولیکول آسیب می رساند و توانایی فولیکول ها را برای رشد مجدد کاهش می دهد. پس از چندین جلسه درمان، برخی از فولیکول ها می توانند غیرفعال شوند. لیزر موهای زائد کلینیک ویولت اثر بخشی فوق العاده ایی دارد و شما را در زمان کوتاهی از شر موهای زائد خلاص می کند. اگر مایل به حذف دائمی موهای زائد خود هستید همین امروز به کلینیک ویولت بهترین کلینیک لیزر مو در گیشا مراجعه کنید.

سوالات متداول

Frame 4

کلینیک زیبایی ویولت

مرکز تخصصی ویولت کلیه خدمات پوست، لاغری و لیزر را در محیطی آرام و دلنشین همراه با پرسنل مجرب، از طریق جدیدترین و به روز ترین دستگاه های دنیا ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 پاسخ

    1. با سلام بله. انواع لیزر در کلینیک ویولت موجود می باشد.