Rating is disabled

جوانسازی با لیزر فوتونا

در کلینیک تخصصی پوست و لیزر ویولت درمان‌های موثر لیزر چین و چروک، ضد پیری و جوانسازی پوست فوتونا ارائه می‌شود. نتایج لیزر فوتونا بسیار سریع قابل مشاهده است و مشتریان در همان روز از دیدن نتایج متعجب می شوند. جوانسازی پوست با لیزر با جدیدترین تکنولوژی، برای از بین بردن چین و چروک های صورت با کلاژن سازی جدید و سفت شدن پوست کمک می کند. با استفاده از این فناوری پیشرفته، می‌توانیم به پوست خود ظاهری جوان و درخشندگی که همیشه می‌خواستید بدهید.

با استفاده از روش لیزرفوتونا، پرتوهای نوری ضربانی کوتاه و متمرکز به سمت پوست ناهموار هدایت می شوند. لایه برداری پوست با لیزر مشکلات پوستی را با دقت بسیار زیاد از بین می برد. لیزر لایه بیرونی پوست شما را که به عنوان اپیدرم شناخته می شود، از بین می برد در حالی که لایه زیرین را که درم نام دارد گرم می کند. لیزر درمانی باعث ایجاد فیبرهای کلاژن جدید می شود که در نتیجه پوست صاف تر و محکم تر می شود.

لیزر فوتونا چیست؟

لیزر فوتونا یک لیزر درمانی پیشرفته است که پالس های لیزری دقیق و هدفمند را به منظور درمان مشکلات پوستی و جوانسازی پوست استفاده می نماید. بسته به نوع لیزر مورد استفاده، درمان لیزر فوتونا را می توان برای طیف وسیعی از اهداف مورد استفاده قرار داد.  لیزر فرکشنال فوتونا از فناوری لیزر برای رفع مشکلاتی مانند چین و چروک های عمیق تر و اسکارهای آکنه بدون آسیب رساندن به سطح پوست استفاده می کند. این لیزر ها تولید کلاژن افزایش را  می دهد و جای زخم ها و چین و چروک ها را صاف می کند و پوست را سفت می نماید. در مورد لیفت صورت بیشتر بدانید.

هزینه جوانسازی با لیزر فوتونا

مزایای لیزر فوتونا

لایه برداری پوست با لیزر فوتونا یک درمان پوستی است که دو طول موج مجزای لیزر را در یک درمان ترکیب می کند که یکی از لیزرها بر روی لایه های عمقی پوست و دیگری بر روی لایه های سطحی تمرکز می کند. در مقایسه با روش های سنتی تر درمان پوست مانند لایه برداری شیمیایی و درم ابریژن، لایه برداری پوست با لیزر فوتونا کنترل قابل توجه دقیق تری را در طول درمان ارائه می دهد که نتیجه بهتری برای هر بیمار منحصر به فرد دارد. بر اساس طیف گسترده ای از قابلیت های لیزر، لایه برداری پوست با لیزر Fotona می تواند درمان های مناسبی را ارائه دهد و پزشکان می توانند مشکلات پوستی بیمار را بدون آسیب رساندن به پوست سالم اطراف مورد هدف قرار دهند. در مورد لیزر موهای زائد کندلا بیشتر بدانید.

کاربردهای لیزر فوتونا در مجموعه زیبایی ویولت


۱- رفع خط خنده: با کلاژن سازی که داخل دهان انجام میشه باعث سفت شدن و محو شدن خطوط خنده میشود.
۲- رفع اسکار و منافذ صورت: طول موج ۲۹۴۰ لیزر فوتونا (اربیوم) باعث کلاژن سازی و رفع منافذ و اسکارهای عمیق میشود البته برای اسکارهای عمیق و فرو رفته نیاز به تراشیدن اسکار قبل از کلاژن سازی با استفاده از هندپیس دیگری است.
۳- پیلینگ (لایه برداری): از جمله قابلیت های دیگر لیزر فوتونا که با لیزر اربیوم انجام میشود لایه برداری است این لایه برداری باعث شفاف شدن و روشن شدن پوست واز بین رفتن لایه های مرده پوست میشود.
۴- حجیم سازی لب: خیلی از مراجعین رابطه ی خوبی با تزریق ژل لب و از حالت نچرال خارج شدن ندارند.
میشود با استفاده از لیزر فوتونا حجم مناسب و کاملا طبیعی به لب داد.
۵- رفع غبغب: برای از بین بردن غبغب با استفاده از طول موج ان دی یاگ (۱۰۶۴ نانومتر ) گرمایی که به ناحیه ی گردن طی یک بازه ی زمانی بر حسب میزان حجم غبغب داده میشود که طی ۵-۶ جلسه باعث سفت شدن و محو شدن غبغب میشود.
۶- از بین بردن خطوط و تیرگی دور چشم: لیزر فوتونا با استفاده از طول موج اربیوم باعث از بین رفتن خطوط دور چشم و کمتر شدن تیرگی دور چشم میشود که برای تاثیر بیشتر میتوان همزمان با مزوی دور چشم از این لیزر برای رفع تیرگی استفاده کرد.
۷-وایتنینگ ژنیتال(بیکینی) و آگزیلا(زیربغل): علاوه بر دستگاه هایی مانند مونالیزا و … که برای روشن شدن برخی نواحی استفاده میشود لیزر فوتونا از طریق لایه برداری که انجام میدهد باعث رفع تیرگی و روشن شدن نواحی فوق میشود در واقع این دستگاه لایه های مرده پوست که در اثر ساییدگی و پوشیدن لباس های جذب و تیره و…. ایجاد شده باشد را از بین میبرد و باعث تغییر رنگ و اختلاف رنگ در حد چند درجه میشود.
۸- از بین بردن استریا(خطوط چاقی و لاغری): برای از بین بردن خطوطی که در اثر زایمان و یا چاقی و لاغری بدن ایجاد میشود لیزر فوتونا با ترکیب دو طول موج ان دی یاگ و اربیوم باعث از بین رفتن و محو شدن خطوط میشود.
۹- از بین رفتن واریس: برای از بین بردن واریس از طول موج ان دی یاگ (۱۰۶۴) نانومتر استفاده میشود که با توجه به عمق و قطر رگ پارامتر لیزر تعیین میشود.
۱۰-از بین بردن واریس صورت(تلانژکتازی): این مرحله هم همانند واریس با همان طول موج ان دی یاگ انجام میشود.
۱۱- رفع همانژیوم و پورت واین: علاوه بر لیزر پی دی ال که برای رفع ماه گرفتگی و عروق صمرت استفاده میشود ، از جمله قابلیت های دیگر دستگاه فوتونا درمان پورت واین (لکه های شرابی زنگ) و ماه گرفتگی میباشد که از لیزر ان دی یاگ برای این منظور استفاده میشود.

۱۲-جوانسازی ۴بعدی (۴D) : همانطور که از اسمش پیداست طی ۴ مرحله وبا استفاده از طول موج و هندپیس های مختلف برای جوانسازی صورت استفاده میشود
که در واقع (اورال )مرحله ی اول شامل کاور کردن خط خنده، مرحله ی دوم( فرک تری )که شامل لیزر موهای صورت و کلاژن سازی میباشد و مرحله ی سوم (پیانو )هست که از طریق گرمایی که به کل صورت داده میشود باعث سفت شدن و محو شدن افتادگی هایی صورت و کلاژن سازی میشودو مرحله ی چهارم شامل پیلینگ یا لایه برداری صورت است که همزمان با این ۴ مرحله در مجموعه ی زیبایی ویولت بر روی منافذ صورت و دور چشم کار میشود. در مورد تکنیک لب روسی بیشتر بدانید.

نتایج مورد انتظار از لیزر فوتونا چیست؟

  • تولید کلاژن جدید
  • فیبروبلاست های بازسازی شده در ساختارهای پوستی
  • کاهش رنگدانه
  • رفع چین و چروک، چین و چروک و خطوط ریز
  • سفت شدن پوست در اطراف چین های بینی، دهان و چانه
  • تسریع در بهبود پوست
  • اسکار آکنه را به حداقل رساند

چند جلسه برای درمان لیزر فوتونا مورد نیاز است؟

در حالی که اثرات این درمان بلافاصله قابل مشاهده است، احتمالاً برای نشان دادن نتایج مطلوب به 3 تا 5 جلسه درمانی با فاصله 2 تا 4 هفته از هم نیاز خواهید داشت.

بهترین کلینیک لیزر فوتونا

این درمان برای چه کسانی مناسب است؟

لیزر فوتونا برای اکثر افراد و برای همه رنگ ها و انواع پوست مناسب است. این درمان جایگزین عالی برای افرادی است که می خواهند اثرات لیفت صورت را بدون انجام عمل جراحی تکرار کنند. بنابراین همه افراد با هر مشکل پوستی بدون هیچ نگرانی می توانند از لیزر فوتونا استفاده کنند و از نتایج خارق العاده آن لذت ببرند. درمان های لیزر فوتونا برای افراد با اعتماد به نفس پایین و مشکلات پوستی حاد بسیار موثر است. در مورد رفع اسکار پوست بیشتر بدانید.

کلام آخر

درمان‌های لیزر فوتونا روش‌های کم تهاجمی هستند که از سیستم لیزر فوتونا استفاده می‌کنند.  درمان‌های لیزرفوتونا برای کاربردهای آرایشی و برای برطرف نمودن برخی نگرانی‌های مربوط به سلامت و زیبایی پوست استفاده می نماید. لیزر فوتونا برای سفت کردن پوست شل، لیفت صورت و افزایش حجم صورت استفاده می کند. در طول درمان، ارائه دهنده شما یک دستگاه دستی را در سراسر سطح پوست شما استفاده می کند. این دستگاه دو طول موج نور لیزر را ساطع می کند که بافت های زیر را تحریک می کند و چین و چروک ها و لکه های تیره را کاهش می دهد. این دستگاه همچنین کمک شایانی در جوانسازی پوست و درمان جای جوش، آکنه و ترک های پوستی دارد.

مطالب مرتبط
Frame 4

کلینیک زیبایی ویولت

مرکز تخصصی ویولت کلیه خدمات پوست، لاغری و لیزر را در محیطی آرام و دلنشین همراه با پرسنل مجرب، از طریق جدیدترین و به روز ترین دستگاه های دنیا ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *