Rating is disabled

رفع اسکار پوست

رفع اسکار پوست صورت و در حالت کلی درمان اسکار پوست حتی در دنیای پیشرفته امروز، هنوز هم از سخت ترین درمان های پوستی به حساب می آید. هنگامی که پوست دچار آسیب های فیزیکی ناشی از حوادث، سوختگی، آبله مرغان و بسیاری از موارد دیگر می شود؛ به صورت طبیعی شروع به ساختن کلاژن به منظور ترمیم محل آسیب دیدگی می کند. اما تجمع کلاژن در محل آسیب دیدگی عموما منجر به پدید آمدن ضایعه پوستی به نام اسکار می شود. اسکار پوست که گاهی اوقات در قالب گوشت اضافه پس از ترمیم زخم، در محل آسیب دیدگی باقی می ماند به سه دسته کلی تقسیم می شود.

  • اسکار برجسته یا هایپرتروفیک : این نوع آسیب دیدگی را عموما با نام گوشت اضافه نیز می شناسیم.
  • اسکار فرورفته یا آتروفیک : این نوع آسیب دیدگی مربوط به حفره هایی است که اغلب در اثر ترکیدن جوش به وجود می آیند.
  • اسکار نرموتروفیک : این نوع آسیب دیدگی نه فرو رفته است و نه برجسته، بلکه تنها رنگی متفاوت با پوست اطراف خود دارد.
رفع اسکار پوست

درمان اسکار پوست

امروزه روش های متفاوتی برای درمان اسکار پوست وجود دارند. برای درمان خانگی اسکار صورت و درمان خانگی اسکار فرو رفته می توانید از انواع کرم حذف اسکار فرو رفته استفاده کنید. هم چنین دستور العمل هایی برای ساخت محلول با مواد طبیعی در خانه جهت درمان اسکار پوست با طب سنتی وجود دارد.

اما از بهترین و اثربخش ترین راه ها برای رفع اسکار پوستی و درمان اسکار پوست صورت، درمان اسکار پوست با لیزر است.

با اینکه رفع اسکار پوست از جمله فعالیت های حساس و سخت خدمات پوستی به شمار می رود؛ امروزه استفاده از لیزر برای رفع اسکار پوست ، مطلوب ترین و سریع ترین نتایج را به همراه دارد. هم چنین می توان گفت که شما بدون نیاز به جراحی، مسیر درمان اسکار پوستی را تقریبا بدون درد طی می کنید، و پس از درمان نیز نیازی به استراحت در منزل نخواهید داشت.

لیزر فرکشنال برای درمان اسکار پوستی : یکی از موثرترین و کاربردی ترین روش های درمان اسکار پوست با لیزر، رفع اسکار پوست با لیزر فرکشنال است. استفاده از لیزر فرکشنال برای درمان اسکار فرو رفته صورت و یا اسکار ناشی از سوختگی بسیار مرسوم است. این روش کاملا غیر تهاجمی بوده، و در کوتاه ترین زمان بدون داشتن درد یا خونریزی بهترین نتایج را برای شما رقم خواهد زد. درمان اسکار آتروفیک با لیزر فرکشنال از طریق نفوذ لیزر به لایه های عمیق تر پوست، و تحریک سلول های پوستی برای تولید کلاژن بیشتر انجام می شود. لیزر فرکشنال کاربرد های دیگری نیز در زمینه مراقبت از پوست و جوان سازی دارد.

لیزر درمانی در محیطی غیر تخصصی!!

به هیچ عنوان برای لیزر درمانی سراغ افراد غیر متخصص نروید. لیزر درمانی توسط آرایشگر ها و حتی پزشکاان عمومی نیز اشتباه است و می تواند خطر ساز باشد. برای لیزر درمانی فقط به متخصصان پوست و مو و جراحی پلاستیک مراجعه کنید.

Frame 4

کلینیک زیبایی ویولت

مرکز تخصصی ویولت کلیه خدمات پوست، لاغری و لیزر را در محیطی آرام و دلنشین همراه با پرسنل مجرب، از طریق جدیدترین و به روز ترین دستگاه های دنیا ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *