Rating is disabled

لیزر کندلا در گیشا

اگر موهای زائد زیادی در صورت و بدن دارید و از درمان های مختلف ناامید شده اید، لیزر موهای زائد دائمی کندلا پاسخی است که به دنبال آن هستید. در لیزر کندلا یک پلت فرم لیزری با طول موج دوگانه، سریع‌ترین و قوی‌ترین لیزر الکساندرایت نانومتری را با لیزر نانومتری ترکیب می‌کند تا قابلیت‌های درمانی با کارایی بالا از نظر سرعت، کارایی و عملکرد فوق‌العاده را ایجاد نماید. این لیزر بیش از هر چیز بسیار ایمن است و میزان رضایت بالای بیمار پس از آن مشهود می باشد.

لیزهای قدیمی درمان موهای زائد خطرات قابل توجهی از جمله درد، قرمزی، پوسته پوسته شدن و هیپرپیگمانتاسیون پس از التهابی ناشی از سوختگی را ایجاد می کردند. به دلیل این عوارض، درمان‌های رفع موهای زائد معمولاً به انواع پوست روشن‌تر محدود می‌شد و افراد با پوست روشن و موهای تیره بهترین کاندیدای لیزر موهای زائد بودند. اما لیزر موی زائد کندلا برای هر پوست و مویی مناسب است و درمان فوق العاده ایی برای رهایی دائمی از شر این موها می باشد. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا بیشتر در مورد درمان موهای زائد با لیزر کندلا بدانید.

لیزر موهای زائد کندلا چگونه کار می کند؟

لیزر موهای زائد یکی از رایج ترین روش های زیبایی است که انجام می شود. لیزر نور را به فولیکول های مو متمرکز می کند. رنگدانه موجود در فولیکول های مو انرژی لیزر را جذب می کند که به نوبه خود فولیکول مو را از بین می برد. اشعه های لیزر دارای طول موج بلد و قدرت نفوذ پذیری کمی هستند لذا به پوست بدن آسیب نمی رسانند و مشکلات سلامتی را ایجاد نمی کنند. در مورد تکنیک لب روسی بیشتر بدانید.

مناطقی که می توان لیزر کندلا انجام داد

هنگام انجام این روش می توان مناطق مختلفی را پوشش داد. شایع ترین نواحی شامل پشت، بازوها، زیر بغل، گونه ها، پاها و لب ها است. تقریباً در هر جایی که می خواهید موهایتان را بردارید، می توانید از این درمان استفاده کنید.

درمان های لیزر موهای زائد کندلا چگونه کار می کند؟

انرژی لیزر از طریق یک هندپیس کوچک که توسط پزشک شما کار می کند، به موضع تابانده می شود. این اشعه ها توسط پوست جذب شده و به گرما تبدیل می شود. سپس گرما توسط سلول‌های مو مورد هدف جذب می‌شود، در این درمان بافت های اطراف بدون تأثیر و آسیب می‌مانند. پوست شما ممکن است بلافاصله پس از عمل کمی صورتی شود. این معمولاً از چند دقیقه تا چند ساعت پس از عمل طول می کشد اما در نهایت فروکش می کند.

هزینه لیزر کندلا

آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟

قبل از درمان لیزر موهای زائد کندلا معمولا می توانید از یک کرم بی‌حس کننده موضعی روی ناحیه درمان استفاده کنید. درمان‌های حذف موهای زائد لیزر کندلا از یک دستگاه خنک‌کننده دینامیک استفاده می‌کنند که با اسپری کردن یک خنک‌کننده از کرایوژن در مدت زمان قابل تنظیم می تواند شدت درد و ناراحتی بکاهد. بنابراین با این کمپرس های یخ، درد و سوزش به طور قابل توجهی کاهش می یاید. در کل می توان گفت که حتی بدون کرم بی حسی و کمپرس یخ سوزش لیزر موهای زائد کندلا قابل تحمل است.

چگونه باید برای درمان آماده شوم؟

قبل از درمان، موها به منظور تاثیر گذاری درمان و جلوگیری از سوزش پوست، ضروری است که به طور کامل شیو شود و حداقل دو هفته قبل از لیزر موهای زائد از تابش نور خورشید خودداری شود. 4 تا 6 هفته قبل و بعد از درمان از سفید کننده، کندن یا اپیلاسیون خودداری کنید.

بهترین مرکز لیزر کندلا

لیزر کندلا به چند جلسه درمان نیاز دارد؟

از آنجایی که فقط موهای فاز رشد فعال قابل درمان هستند، تعداد درمان ها به درصد موهایی که در این مرحله در زمان لیزر درمانی قرار دارند بستگی دارد. این در بین افراد و همچنین بین نواحی مختلف بدن متفاوت است. درمان را می توان هر 4-6 هفته یا با نظر پزشک تکرار کرد. اینکه چند جلسه مورد نیاز است را باید با پزشک مشورت نمایید. در مورد لیفت صورت بیشتر بدانید.

عوارض جانبی لیزر کندلا

درمان‌های لیزری و مبتنی بر نور سال‌هاست که برای انواع روش‌های پزشکی و زیبایی استفاده می‌شود. این روش ها همان طور که گفته شد کاملا بی خطر هستند و آسیبی برای سلامتی فرد ندارند. درمورد بوتاکس پیشانی بیشتر

کلام آخر

لیزر دائمی موهای زائد کندلا یکی از روش های بسیار موثر در درمان موهای زائد می باشد. این درمان ماندگاری بالا و اثر بخشی فوق العاده ایی دارد و در زمان کوتاه شما را از شر موهای زائد خلاص می کند.

Frame 4

کلینیک زیبایی ویولت

مرکز تخصصی ویولت کلیه خدمات پوست، لاغری و لیزر را در محیطی آرام و دلنشین همراه با پرسنل مجرب، از طریق جدیدترین و به روز ترین دستگاه های دنیا ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *