Rating is disabled

درمان ترک های پوستی با لیزر فوتونا

لیزر فوتونا یکی از دستگاه های نوین درمان بیماری های پوستی می باشد. این دستگاه لیزر را با درجات مختلف عمق و سرعت به پوست می رساند تا تولید سلول های جدید پوست را آغاز کند. بازسازی پوست یک اقدام موثر برای افرادی است که می خواهند اسکارهای سطحی مانند ترک های پوستی یا اسکار آکنه را کاهش دهند. ترک‌های پوستی شکایتی رایج برای افرادی است که افزایش وزن سریع یا بارداری را تجربه کرده‌اند یا پوستی مستعد ترک‌های پوستی دارند. با لیزر فوتونا، مردم اکنون می توانند مشکلات ناخواسته سطح پوست را با روش های لیزری که برای بازسازی پوست طراحی شده اند، کاهش داده و از بین ببرند. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا بیشتر در مورد درمان ترک های پوستی با لیزر فوتونا بدانید.

لیزر فوتونا برای درمان ترک ها پوستی

لیزر فوتونا یک برند اروپایی است که دستگاهی را به بازار عرضه کرده است که می تواند 2 طول موج را تحت یک ماژول منتشر کند، این دستگاه می تواند تنظیمات لیزر درمانی را برای هدف قرار دادن انواع مختلف بیماری های پوستی تغییر دهد. بنابراین طیف گسترده ای از درمان ها به وسیله این دستگاه مقدور می باشد. یکی از درمان‌های آن‌ها استفاده از لیزر اربیوم تحت حالت Smooth  Pulse Super Long (SLP) است. این روش انتقال انرژی با لیزر به آرامی و بدون هیچ گونه آسیب پوستی می باشد و گرمای ملایمی را در زیر پوست ایجاد می کند. ویژگی‌های غیر تهاجمی لیزر اربیوم فوتونا، بیماران را قادر می‌سازد تا درمان‌های راحت‌تری را تجربه کنند و در عین حال از مزایای درمان مشابه بدون اینکه درد زیادی را تجربه کنند بهره مند شوند.

فواید لیزر فوتونا

مزایای لیزر فوتونا برای از بین بردن ترک های پوستی

  • کاهش و از بین بردن ترک های پوستی بدون جراحی
  • بازسازی و جوانسازی پوست
  • افزایش کلاژن سازی و استحکام پوست
  • افزایش اعتماد به نفس
  • این روش تقریبا بدون درد و سوزش است.
  • به پوست آسیب نمی رساند.
  • نتایج حاصل از لیزر فوتونا سریعا قابل مشاهده است.
  • همه ترک ها با عمق و قدمت زیاد را درمان می کند.
  • شما می توانید هر قسمت از بدن خود را درمان کنید.

رویه درمان ترک های پوستی با لیزر فوتونا

درمان‌های لیزری برای حذف ترک‌های پوستی شامل 3 مرحله است که ترک‌های پوستی با عمق متفاوت را هدف قرار می‌دهد.

مرحله 1: لیزر فوتونا حالت صاف

پوست ناحیه درمان با 4 پاس لیزر فوتونا در حالت Smooth Mode درمان می شود. این مرحله فرآیند درمان  را با اعمال حرارتی کنترل شده به لایه های عمیق تر پوست آغاز می کند. انرژی لیزر Smooth Mode غیر تهاجمی است و با شروع بازسازی پوست و سفت شدن پوست، تولید کلاژن را تحریک می کند.

مرحله 2: لیزر تکه تکه شده

در این مرحله از درمان، استرچ مارک ها با پرتوهای لیزر تکه تکه درمان می شوند. لیزر فرکشنال باعث آسیب پوستی تکه تکه می شود زیرا گرما را دقیقاً به خطوط کشش و بافت پوست مجاور می رساند. پس از این مرحله ترک های پوستی طی چند هفته از درون به بیرون شروع به بازسازی و صاف شدن می کنند.

مرحله 3: سفت کردن پوست

بخش سوم درمان، سطح بزرگتر ناحیه درمان را هدف قرار می دهد. انرژی لیزر حرارتی به صورت سطحی برای افزایش تولید کلاژن و الاستین به موضع تابانده می شود. این امر با القای انرژی لیزر، شلی پوست را کاهش می دهد.

آیا لیزر فوتونا درد دارد؟

درد درمان لیزر فوتونا به طور کلی توسط بیماران به خوبی تحمل می شود. کرم بی‌حس‌کننده قبل از درمان روی پوست استفاده می‌شود تا به کاهش درد ناشی از گرما یا ناراحتی که ممکن است بیماران در طی هر یک از 3 مرحله در درمان‌های رفع ترک های پوستی با لیزر فوتونا تجربه کنند، کمک می کند. بیماران ممکن است در مرحله دوم درمان احساسی مانند گزگز را تجربه کنند و در مرحله نهایی سفت کردن پوست می توانند گرمای ملایمی را در پوست احساس  کنند که این کرم و پماد های بی حس کننده این مرحله را قابل تحمل می کنند.

برای دیدن نتایج به چند جلسه درمان نیاز است؟

درمان‌های کاهش ترک های پوستی با لیزر فوتونا بر اساس قدمت ترک ها، سن و سایر عوامل، تجویز می‌شوند. درمان‌ها هر ۲ تا ۳ هفته یک‌بار توصیه می‌شود و اکثر بیماران به حدود ۶ جلسه درمانی نیاز دارند.

قیمت لیزر فوتونا

کاندیدای مناسب درمان ترک های پوستی با لیزر فوتونا

ترک های پوستی معمولا با کم و زیاد شدن وزن یا بارداری به وجود می آید. ترک های پوستی می تواند بر سطح اعتماد به نفس فرد تأثیر بگذارد. اگر علاقه مند به کاهش ترک های پوستی هستید، مهم نیست که چه سنی دارید، لیزر فوتونا درمان موثری برای تمام سنین می باشد. بنابراین لیزر فوتونا برای ترک‌های پوستی، برای افرادی که افزایش وزن سریع یا بارداری را تجربه کرده‌اند یا پوستی مستعد ترک‌های پوستی دارند قابل استفاده می باشد و برای بازسازی پوست و از بین بردن آسیب های پوستی مورد استفاده می باشد.

آیا لیزر فوتونا برای ترک های پوستی خطراتی دارد؟

لیزر فوتونا ظاهر پوست شما را بهبود می بخشد و برای هر نوع پوستی قابل استفاده می باشد. این روش یک روش کم تهاجمی است و از سایر روش ها آسیب رسانی و عوارض کمتری دارد.

   شایان ذکر است که بعد از استفاده از لیزر فوتونا نیاز به وقفه در زندگی عادی نمی باشد و قرمزی و دلمه های ریز قابل مشاهده به سرعت رفع می گردند. ضمن اینکه مناطقی از بدن که مستعد ترک های پوستی هستند به راحتی با لباس پوشانده می شوند. و قابل مشاهده نمی باشند.

هزینه لیزر فوتونا برای از بین بردن ترک های پوستی

هزینه لیزر فوتونا برای از بین بردن ترک های پوستی بسته به نوع پوست، عمق ترک ها، قدمت ترک ها و نظر متخصص پوست متفاوت می باشد. برآورد دقیق هزینه درمان پس از معاینه و بررسی ترک ها و تخمین تعداد جلسات مورد نیاز برآورد می گردد.

کلام آخر

ترک های پوستی یکی از عارضه ایی است که ممکن است پس از بارداری یا افزایش وزن اتفاق بیافتد. این ترک ها امروزه به سادگی، با هزینه اندک و با حداقل تهاجم و عوارض با دستگاه لیزر فوتونا قابل درمان است.

Frame 4

کلینیک زیبایی ویولت

مرکز تخصصی ویولت کلیه خدمات پوست، لاغری و لیزر را در محیطی آرام و دلنشین همراه با پرسنل مجرب، از طریق جدیدترین و به روز ترین دستگاه های دنیا ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *