Rating is disabled

درمان چین و چروک اطراف چشم با لیزر فوتونا

پوست اطراف چشم شما بسیار نازکتر از پوست سایر نواحی بدن است و در واقع نازک ترین پوست صورت شماست. قرار گرفتن مکرر در معرض اشعه ماوراء بنفش در خورشید، به پروتئین های الاستین و کلاژن پوست آسیب می رساند و باعث نازک شدن بیشتر این پوست و متأسفانه ایجاد خطوط ریز مانند پنجه کلاغی در اطراف چشم می شود.

اینها جزو اولین چین و چروک هایی هستند که روی صورت شما ایجاد می شود. نازک شدن پوست همچنین می تواند منجر به ایجاد چروک هایی در زیر چشم شود که ظاهر حلقه های تیره یا “کیسه ها” را به خود می گیرد و در نتیجه ظاهری دائماً خسته ایجاد می کند. سیگار کشیدن زیاد، آلودگی، کم خوابی، خنده و عوامل ارثی همگی در ایجاد چین و چروک و سیاهی در این قسمت از صورت نقش دارند. یکی از بهترین درمان ها برای چروک دور چشم، لیزر فوتونا برای رفع چروک دور چشم می باشد. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا بیشتر در این مورد بدانید.

کاهش چین و چروک دور چشم با لیزر فوتونا

همه ما روش‌های مختلفی را برای کاهش چین و چروک، خطوط ریز و حلقه‌های سیاه خود امتحان کرده‌ایم، اما گاهی اوقات این روش ها کارا نیستند. در این مقاله می خواهیم شما را با بهترین درمان های چروک های دور چشم و جوان سازی پوست آشنا کنیم. لیزر فوتونا راه حلی کم تهاجمی و موثر است که به سرعت علائم پیری در صورت را ناپدید می کند. این روش ماندگاری بالایی دارد و روشی تضمینی و بدون درد و عارضه برای چروک های اطراف چشم می باشد.

درمان چروک دور چشم

لیزر چین و چروک چشم فوتونا در کلینیک ویولت

درمان‌های لایه‌برداری با لیزر فوتوتا و جوانسازی با لیزر فوتونا یک روش کم تهاجمی و خلاقانه برای مقابله با علائم پیری مانند خطوط، چین و چروک و لکه‌های پیری است که نیازی به زمان استراحت خاصی ندارد. این فناوری شگفت‌انگیز با استفاده از انرژی حرارتی لایه‌های بیرونی پوست را از بین می‌برد و روند بهبود طبیعی بدن را تحریک می‌کند و رشد پوست جدید را تشویق می‌کند.

لیزر فوتونا همچنین یک گزینه درمانی موثر ملایم ، تدریجی و با کارایی بالا برای مقابله با چین و چروک چشم و پای کلاغی است و در واقع یک درمان غیر تهاجمی است که به حداقل زمان استراحت نیاز دارد. لیزر فوتونا پوست را جوان می کند و در عین حال ظاهر چین و چروک و خطوط و به طور کلی پیری را بهبود می بخشد. یک دوره معمولی لیزر فوتونا شامل 3-5 جلسه است که هر جلسه هر دو هفته یکبار است. پس از درمان، هیچ علامت قابل مشاهده ای از عمل نباید وجود داشته باشد و اکثر بیماران می توانند بلافاصله کلینیک را ترک کرده و به سر کار بازگردند. برخی از بیماران ممکن است قرمزی خفیف را تجربه کنند، اما این امر نادر است و ظرف چند روز برطرف می شود. گاهی اوقات ترکیبی از درمان ها بهترین گزینه است. با این حال، یک متخصص پوست، برنامه درمانی مناسب را برای شما توصیه می کند. در کلینیک ویولت پزشک متخصص پوست مستقر وجود دارد و با آنالیز پوستی شما بهترین درمان را به شما پیشنهاد می کند.

چرا لیزر چین و چروک دور چشم فوتونا را انتخاب کنیم؟

به لطف آسیب های ناشی از نور خورشید، سبک زندگی و روند کلی پیری، بسیاری از ما تغییرات ناخواسته ای را در ناحیه چشم، مانند افتادگی و چین و چروک، تجربه می کنیم. اگر به دنبال معکوس کردن این علائم سن و جوانسازی ظاهر خود هستید، لیزر فوتونا برای چین و چروک جایگزینی نوآورانه، کم تهاجمی و بسیار موثر برای تزریق و جراحی ارائه می دهد. در واقعا لیزر فوتونا یک لیزر درمانی غیر جراحی و غیر تهاجمی است که تولید کلاژن را برای سفت کردن و کاهش چین و چروک در ناحیه دور چشم تحریک می کند. درمان ها کل ناحیه چشم را هدف قرار می دهند تا خاصیت ارتجاعی پوست، ساختار کلی و حجم را بهبود بخشند.

در مورد درمان اسکار آکنه با لیزر فوتونا بیشتر بدانید.

کاندیدای لیزر چین و چروک دور چشم فوتونا

درمان های لیزر چین و چروک فوتونا برای بیمارانی که خطوط ریز، چین و چروک، کاهش حجم یا شلی پوست اطراف چشم را تجربه می کنند و به دنبال جایگزینی برای تزریق یا جراحی هستند، ایده آل است. بهترین راه برای تعیین اینکه آیا لیزر چین و چروک فوتونا درمانی مناسب برای شما خواهد بود یا خیر، مشاوره در کلینیک ما است.

لیزر چین و چروک دور چشم فوتونا چگونه کار می کند؟

درمان‌های لیزر چین و چروک دور چشم فوتونا از سیستم لیزری منحصربه‌فرد فوتونا به نام Smooth mode استفاده می‌کنند تا پوست اطراف ناحیه ظریف چشم را به آرامی گرم کند. این کار باعث تحریک تولید کلاژن می شود که به مرور زمان ظاهر چشم را صاف و احیا می کند. علاوه بر این، این فرآیند فیبرهای کلاژن و الاستین موجود را سفت می کند تا پوست اطراف چشم بلافاصله سفت شود.

لیزر چین و چروک دور چشم فوتونا را می توان به عنوان یک درمان مستقل یا بخشی از یک برنامه درمانی مناسب برای رفع سایر نگرانی های پوستی در پزشکی زیبایی انجام داد.

در مورد لایه برداری با لیزر فوتونا بیشتر بدانید.

بهترین کلینیک زیبایی

انتظارات از لیزر چین و چروک دور چشم فوتونا

قبل از درمان، توصیه می‌کنیم یک مشاوره در پزشکی زیبایی‌شناسی داشته باشید تا نگرانی‌های زیبایی‌شناسی و انتظارات شما را بررسی کنیم، پس از آن می‌توانیم یک برنامه درمانی ایجاد کنیم. درمان لیزر چین و چروک دور چشم فوتونا بین 20 تا 30 دقیقه طول می کشد. همانطور که لیزر روی ناحیه چشم شما حرکت می کند، ممکن است احساس گرما و گزگز را تجربه کنید، با این حال، این احساس به سرعت از بین می رود. برای معاینه شما، ممکن است یک ساعت قبل از درمان از بی حسی موضعی استفاده کنیم. پس از درمان دور چشم، بلافاصله می توانید فعالیت های عادی خود را از سر بگیرید.

نتایج  لیزر چین و چروک دور چشم فوتونا

در حالی که نتایج از بیمار به بیمار دیگر متفاوت است، بسیاری از آنها بلافاصله پس از درمان بهبود قابل توجهی را تجربه می کنند، زیرا کلاژن موجود سفت می شود. با این حال، از آنجایی که تولید کلاژن در ماه‌های بعد به ساخت خود ادامه می‌دهد، احتمالاً طی دو تا سه ماه اثرات کامل درمان خود را خواهید دید. با این حال، با گذشت زمان، پوست یک بار دیگر شروع به پیری می‌کند، که ممکن است به درمان‌های بعدی نیاز داشته باشید.

لیزر چین و چروک دور چشم فوتونا به چند درمان نیاز خواهم داشت؟

برای دستیابی به بهترین نتایج، ما معمولاً حدود سه درمان را با فاصله چهار تا شش هفته توصیه می کنیم. برای حفظ این امر، ما اغلب درمان های سالانه جهت شارژ مجدد را پیشنهاد می کنیم.

ریکاوری لیزر چین و چروک دور چشم فوتونا

پس از درمان لیزر چین و چروک دور چشم فوتونا مطلقاً نیازی به استراحت نیست، به این معنی که شما می توانید بلافاصله فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرید. با این حال، ممکن است کمی قرمزی، تورم و پوسته پوسته شدن در ناحیه چشم را تجربه کنید. این قرمزی طبیعی است و باید ظرف چند روز برطرف شود. پس از درمان لیزر چین و چروک دور چشم فوتونا ، باید به مدت دو روز از قرار گرفتن در معرض گرما خودداری کنید. مراقبت دقیق از آفتاب در این دوران ضروری است، بنابراین توصیه می کنیم روزانه یک ضد آفتاب با SPF 50+ را روی ناحیه تحت درمان قرار دهید.

کلام آخر

رفع خطوط دور چشم با لیزر فوتونا درمانی موثر و قطعی برای درمان خطوط زیر چشم می باشد. این درمان بسیار موثر بوده و در زمانی کوتاهی چین و چروک های دور چشم را به طور کامل درمان می کند.

Frame 4

کلینیک زیبایی ویولت

مرکز تخصصی ویولت کلیه خدمات پوست، لاغری و لیزر را در محیطی آرام و دلنشین همراه با پرسنل مجرب، از طریق جدیدترین و به روز ترین دستگاه های دنیا ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *