Rating is disabled

لیزر الکساندریت در گیشا

لیزر الکساندرایت یک روش موثر و ملایم برای از بین بردن دائمی موهای زائد است. برای دستیابی به حذف دائمی موهای زائد، ریشه مو با انرژی لیزری با طول موج دقیقاً 755 نانومتر درمان می شود. به دلیل تجمع نور، تکانه های نور می توانند به طور مطلوب به ریشه مو برسند. با استفاده از چنین انرژی عظیم، ریشه مو به طور کامل از بین می رود، به طوری که مو دیگر نمی تواند خود را بازسازی کند. بنابراین، حذف موهای زائد نه تنها دائمی است، بلکه به لطف فناوری خنک کننده ابتکاری، بدون درد نیز می باشد. هیچ عوارض برای لیزر موهای زائد الکساندرایت شناخته شده نیست. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا با بهترین لیزر مو در گیشا آشنا شوید.

لیزر الکساندرایت در گیشا

از بین بردن موهای زائد بدن، همواره یکی از دغدغه های بشریت بوده است. افراد برای رهایی از شر این موها راه های زیادی را انجام می دهند. موثر ترین روش برای از بین بردن دائمی موهای زائد لیزر الکساندرایت می باشد. یکی از کلینیک های بسیار حرفه ایی در محدوده خیابان گیشا تهران که خدمات پوست و مو بسیار زیاد و با کیفیتی را ارائه می دهد، کلینیک ویولت می باشد. در ادامه بیشتر در مورد لیزر الکساندرایت در گیشا توضیح خواهیم داد. در مورد جوانسازی با لیزر فوتونا بیشتر بدانید.

لیزر موهای زائد

کاندیدای مناسب لیزر الکساندرایت موهای زائد

درمان با لیزر الکساندرایت به ویژه برای افرادی که پوست روشن و موهای تیره دارند موثر است. زیرا با این توزیع ملانین، امواج نوری دسته‌بندی شده می‌توانند به آرامی از پوست روشن عبور کنند، سپس رنگ داخل مو نور را به طور موثر به ریشه مو منتقل می‌کند. در این مرحله رنگدانه های رنگی به طور موقت به شدت گرم می شوند، به طوری که آن ها تغییر شکل می دهند. بدین ترتیب یک واکنش زنجیره ای با فعال کردن سلول های پاک کننده (ماکروفاژها) که در بدن وجود دارد، به وجود می آید. آن ها با ریشه التهاب و از این رو ریشه های مو که تحت تاثیر نور هستند مبارزه می کنند و آنها را برای همیشه از بین می برند، تا دیگر موها نتوانند خود را بازسازی کنند. به طور کلی، مناسب ترین مو برای درمان با لیزر الکساندرایت، موهای تیره و پرپشت است. در این شرایط درمان برای تمام نواحی بدن مانند پاها، ناحیه بیکینی، گردن یا سینه و ناحیه صورت امکان پذیر است.

حذف مو با لیزر به ملانین و رنگ داخل مو بستگی دارد. به همین دلیل است که موهای خاکستری یا خیلی روشن به سختی قابل درمان هستند. افراد تیره پوست متأسفانه نمی توانند به خوبی درمان شوند، اما جایگزین های مختلفی وجود دارد. در مورد لیزر کندلا در گیشا بیشتر بدانید.

اثر بخشی و ماندگاری لیزر موهای زائد الکساندرایت

اثربخشی و ماندگاری حذف موهای زائد با لیزر الکساندرایت توسط یک مطالعه طولانی مدت پزشکی ثابت شده است. نتایج قابل مشاهده پس از اولین درمان قابل مشاهده است، به طوری که با هر درمان بعدی تعداد و تراکم موها کاهش می یابد. زمان رسیدن به نتیجه نهایی بسته به بدن هر شخص متفاوت است. به طور کلی، حدود شش تا هشت جلسه برای رسیدن به نتیجه عالی در ناحیه وسیع بدن لازم است.

مراقبت های پیش از انجام لیزر الکساندرایت

  • حدود یک ماه قبل از درمان باید از پرتوهای شدید خورشیدی اجتناب شود. بنابراین، 3 تا 4 هفته قبل از سولاریوم و آفتاب گرفتن باید خودداری شود. این با تکنیک لیزر الکساندرایت توجیه می شود، زیرا تکانه های نوری در پوست برنزه شده مسدود می شوند. از آنجایی که نمی توان از این طریق به ریشه موها رسید، درمان نه تنها بی اثر، بلکه خطرناک نیز خواهد بود، زیرا پیامد آن سوختگی خواهد بود.
  • از هر روش حذف موهای زائد که ریشه مو را در ناحیه تحت درمان بدن از بین می برد، حداقل دو هفته قبل از شروع درمان باید اجتناب شود. این امر در مورد اپیلاسیون یا کندن و همچنین استفاده از کرم های موبر و سفید کننده است. امکان اصلاح مستقیم قبل از درمان وجود دارد. اگر باید لیزر موهای زائد دائمی در ناحیه صورت انجام شود، لازم است هر گونه آرایش را پاک کرده و از قبل پوست صورت را کاملا تمیز کنید.
  • از آنجایی که لیزر الکساندرایت مجهز به سیستم خنک کننده ابتکاری است، برای این درمان بدون درد نیازی به بی حس کردن ناحیه نیست. اگر قرمزی خفیف همچنان در طول درمان رخ دهد، ظرف یک تا دو روز به طور کامل بهبود می یابد.
  • مدت زمان جلسات تکی با اندازه ناحیه بدن که باید درمان شود مطابقت دارد. درمان اطراف لب بالا حدود 10 دقیقه است. در حالی که یک درمان برای پاها نیاز به جلسات مختلفی دارد که هر کدام حدود یک ساعت است.
  • شش هفته قبل از لیزر درمانی، بیماران باید از الکترولیز، اپیلاسیون مو و برنزه کردن خودداری کنند. برای کسانی که سابقه تبخال اطراف دهان دارند، ممکن است قبل از درمان موهای صورت، درمان ضد ویروسی پیشگیرانه تجویز شود. قبل از درمان، مو تراشیده می شود و پوست کاملاً خشک می شود و از آرایش، کرم یا روغن پاک می شود.

چرا برای درمان موهای زائد به جلسات متعددی نیاز است؟

با توجه به چرخه رشد مو، درمان‌های بعدی مختلفی برای حذف دائمی موهای زائد با نور درمانی مورد نیاز است. مو در سه چرخه مختلف رشد می کند: پس از مرحله رشد، مرحله انتقال دنبال می شود و در نهایت مرحله استراحت انجام می شود. از آنجایی که فقط موهایی که در مرحله رشد هستند قابل درمان هستند، تنها حدود یک سوم موها را می توان در طول یک جلسه درمان کرد. موهای باقیمانده در آن نقطه از زمان در یکی دیگر از هر دو مرحله هستند و قابل دسترسی نیستند. حدود شش تا هشت هفته طول می‌کشد تا موها به بخش بعدی چرخه برسند تا قسمت‌های متفاوتی از مو قابل درمان باشد. به همین دلیل همیشه جلسات مختلفی برای از بین بردن دائمی موها لازم است.

مزوتراپی ضد پیری چیست؟

آیا لیزر الکساندرایت درد دارد؟

برخی از بیماران ممکن است ناراحتی جزئی را با پالس لیزر تجربه کنند که این حالت یک سوزش جزئی است. ممکن است قبل از درمان از یک بی حس کننده موضعی استفاده شود. برای درک بهتر آنچه که باید انتظار داشته باشید، این نکته را با متخصص پوست خود در میان بگذارید. در طول درمان می توان از کمپرس سرد برای کاهش درد استفاده نمود.

چند لیزر موهای زائد جلسه نیاز دارم؟

مو در چرخه رشد می کند: رشد، استراحت و ریزش. لیزر درمانی، زمانی موثر است که پرتو لیزر در مراحل اولیه رشد به پیاز مو برخورد کند. از آنجایی که همه موها در فاز رشد نیستند، جلسات تکراری برای هدف قرار دادن مو در مرحله اولیه رشد مورد نیاز است. تعداد درمان های مورد نیاز به رنگ پوست، رنگ مو، درشتی مو و تراکم نیز بستگی دارد. برای کاهش دائمی مو حدود 20 تا 30 درصد، حداقل 3 جلسه لازم است.

عوارض لیزر الکساندرایت

بیماران می توانند منتظر قرمزی و تورم موقت باشند. این موارد عادی است و پس از مدت کوتاهی بر طرف می گردد.

بهترین مرکز لیزر در گیشا

خطرات لیزر الکساندرایت

خطرات لیزر الکساندرایت حداقل هستند. عوارض جانبی که بیش از چند روز طول نمی کشد، ممکن است شامل یک کبودی، قرمزی، تاول، هایپرپیگمانتاسیون، هیپوپیگمانتاسیون و تورم در ناحیه تحت درمان باشد. عوارض جانبی دائمی مانند هایپرپیگمانتاسیون، هیپوپیگمانتاسیون و جای زخم نادر است.

بعد از درمان چه اقدامات احتیاطی باید انجام دهم؟

پس از لیزر الکساندرایت، از قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید  و از ضد آفتاب حاوی اکسید روی و دی اکسید تیتانیوم و حداقل SPF 30 استفاده کنید. در چند روز اول پس از درمان، نواحی تحت درمان را با پاک کننده های ساینده پوست مالش ندهید یا آبکشی نکنید. متخصص پوست شما ممکن است اقدامات احتیاطی و مراقبت های بعد از درمان را توصیه کند.

آیا پس از لیزر الکساندرایت موها دوباره رشد خواهند کرد؟

مقداری مو رشد خواهد کرد. اما با هر لیزر درمانی اضافی، موها به تدریج ریزتر، تراکم تر و کمتر سیاه می شوند، تا زمانی که موها کاملاً کاهش یابند و تقریباً برای چشم نامرئی شوند.

کلام آخر

کلینیک ویولت یکی از بهترین مراکز لیزر الکساندرایت در گیشا است و دارای خدمات ارزنده ایی در از بین بردن دائمی موهای زائد می باشد. اگر از داشتن موهای زائد و تراشیدن آن خسته شده اید، همین حالا با کلینیک ویولت در گیشا تماس بگیرید و از خدمات پوست و مو این کلینیک بهره مند شوید.

Frame 4

کلینیک زیبایی ویولت

مرکز تخصصی ویولت کلیه خدمات پوست، لاغری و لیزر را در محیطی آرام و دلنشین همراه با پرسنل مجرب، از طریق جدیدترین و به روز ترین دستگاه های دنیا ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *