Rating is disabled

راهنمای جامع لیرز موهای زائد در مردان

لیزر یکی از ساده‌ترین و کارآمدترین روش‌های حذف موهای زائد است، به همین دلیل نه تنها زنان، بلکه مردان نیز به انجام آن روی آورده اند. در حال حاضر تعداد فزاینده ای از مردان برای از بین بردن موهای زائد به طور موثر و طولانی مدت به سراغ لیزر موهای زائد می روند و فناوری لیزر موهای زائد دیگر محدود به زنان نیست. ما در این مقاله قصد داریم به بررسی مزایا، معایب و هزینه لیزر موهای زائد مردان بپردازیم، لذا تا انتها همراه تا بیشتر در مورد لیزر موهای زائد در مردان در بهترین کلینیک لیزر مو در گیشا بدانید.

لیزر موهای زائد در آقایان

اگرچه رفع موهای زائد و تمایل به داشتن پوستی صاف از خصوصیات ذاتی زنان است، اما مردان در صورت داشتن موهای ضخیم یا برای از بین بردن موهای زائد زیر بغل، ناحیه تناسلی یا صورت و شاید برای از بین بردن موهای بدن به طور کلی به چنین عمل هایی نیاز داشته باشند.

لیزر موهای زائد برای آقایان یکی از روش های معمول زیبایی مخصوصا برای آقایانی است که از اصلاح و سایر روش های سنتی خسته شده اند. شایان ذکر است که جلسات لیزر موهای زائد یک روش معمول پزشکی است و توسط پزشکان متخصص پوست یا اپراتورهای آموزش دیده انجام می شود.

در مورد لیزر الکساندریت در گیشا بیشتر بدانید.

هزینه لیزر موهای زائد در آقایان

نحوه عملکرد دستگاه لیزر موهای زائد

فناوری لیزر موهای زائد مبتنی بر استفاده از یک پرتو نور بسیار متمرکز و پرانرژی است که در آن پرتو به سمت ریشه مو هدایت می شود و کاملاً از بین می رود. همانطور که اشعه خورشید به لباس های تیره رنگ و لیزر جذب می شود، پرتو بیش از دیگران جذب موهای سیاه می شود. بنابراین، مردان با موهای تیره شانس بیشتری دارند، با این حال به واسطه پیشرفت فناوری ها، امروزه افراد با موهای روشن یا نیز می توانند نتایج عالی کسب کنند.

امروزه انواع مختلفی از دستگاه ها در لیزر موهای زائد آقایان استفاده می شود که انتخاب بین آنها بر اساس نوع پوست و مو و همچنین ناحیه ای است که قرار است موهای زائد از آن برداشته شود و برخی از آنها در کارایی و سرعت عملکرد آنها با سایر دستگاه ها متفاوت هستند.

تعداد و مدت جلسات لیزر موهای زائد برای آقایان

دستگاه های رفع موهای زائد با استفاده از نور لیزر به ساقه مو نفوذ کرده و در نتیجه با آسیب به آن به حذف آن کمک می کند. هدف از اشعه نور لیزر تخریب خود مو است، بنابراین حذف کامل موها توسط لیزر موهای زائد در مردان و زنان با تعداد جلسات متناسب با هر فرد موثر است. به طورکلی، تعداد جلسات بستگی به نوع مو دارد، اما آقایان اغلب به 8 جلسه لیزر موهای زائد نیاز دارند و هر جلسه، باتوجه به نواحی تحت لیزر بین 20 تا 30 دقیقه طول می کشد.

در مورد لیزر کندلا در گیشا بیشتر بدانید.

نواحی بدن برای لیزر موهای زائد در آقایان

جلسات لیزر یک گزینه موثر برای رفع موهای زائد آقایان است، زیرا جلسات برای موهای زائد در قسمت های مختلف بدن آقایان انجام می شود. به طورکلی، لیزر موی زائد در مردان برای نواحی زیر متداول است:

  • صورت و گردن
  • قفسه سینه
  • شکم
  • کمر
  • شانه ها
  • زیر بغل
  • ناحیه تناسلی

توجه داشته باشید که لیزر مو کل بدن (فول بادی) مردان امکان پذیر است و هیچ محدودیتی برای انجام آن در نواحی مختلف بدن وجود ندارد. به عنوان مثال لیزر ناحیه پا و دست مردان نیز بیشتر در میان ورزشکاران رایج است. در هر حال، انتخاب نواحی بدن برای لیزر آقایان سلیقه ای است و فرد باتوجه به نیاز خود برای داشتن راحتی و آراستگی بیشتر اقدام به لیزر می کند.

لیزر موهای زائد برای مردان؛ راه حل دائمی یا موقت؟

لیزر موهای زائد یک راه حل موثر برای از بین بردن موهای زائد است، زیرا نتایج آن برای مدت طولانی باقی می ماند، اما در موارد خاص ممکن است پس از لیزر موهای زائد دوباره رشد کنند. این اتفاق معمولا زمانی می افتد که خود مو در زمان لیزر آسیب دیده است، بنابراین تحت تاثیر درمان قرار نگرفته و فولیکول ها یا ساقه آن آسیب نمی بیند. اگرچه رشد مو در بسیاری از مردان متوقف می شود، اما اثرات لیزر موهای زائد را به طور کامل باقی نمی ماند و نیاز به انجام مجدد آن خواهد بود.

عوارض لیزر موهای زائد برای آقایان

ممکن است پس از استفاده از لیزر موهای زائد، برخی عوارض ظاهر شوند، اما جزئی هستند و با کمک متخصص پوستی که به آن مراجعه می کنید یا متخصصی که بر جلسات شما نظارت می کند، می توان آن ها را برطرف کرد. از جمله عوارض لیزر آقایان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قرمزی و تحریک: پوست به لیزری که فولیکول های مو را هدف قرار می دهد واکنش نشان می دهد، بنابراین ممکن است برخی پس از قرار گرفتن در معرض لیزر دچار قرمزی و سوزش شوند .در موارد دیگر، بیمار ممکن است کمی درد، گزگز و تورم در پوست احساس کند.

تغییر رنگ پوست: برخی از افراد ممکن است متوجه تغییرات جزئی در رنگ ناحیه تحت درمان پوست شوند، به طوری که ممکن است پس از لیزر موهای زائد کمی تیره‌تر یا روشن‌تر شود.

خطر عفونت پوست: آسیب رساندن به فولیکول های مو با لیزر می تواند خطر عفونت را افزایش دهد که البته بندرت رخ می دهد. با این حال توصیه می شود در صورت مشاهده علائم عفونت با پزشک مشورت کنید.

 دستگاه لیزر موهای زائد

هزینه لیزر موهای زائد مردان

به طورکلی، هزینه لیزر در مردان مختلف، یکسان نبوده و عوامل متعددی در تعیین قیمت لیزر مردان موثر است. مهمترین عواملی که در تعیین هزینه لیزر مردان مور است، عبارتند از:

  • مهارت و تخصص پزشک
  • ناحیه یا نواحی که تحت درمان لیزر قرار می گیرد.
  • دستگاهی که در فرآیند حذف موهای زائد استفاده می شود.
  • تعداد جلسات مورد نیاز برای رسیدن به نتیجه دلخواه.

باتوجه به عوامل ذکر شده، تعیین هزینه دقیق در مردان یکسان نبوده و بهتر است برای انتخاب دستگاه مناسب و تعداد جلسات با پزشک مشورت شود. به طورکلی، هزینه لیزر موهای زائد تمام بدن آقایان به واسطه گستردگی ناحیه لیزر در مقایسه با لیزر موهای زائد بانوان بیشتر خواهد بود.

کلام آخر

استفاده از لیزر موهای زائد یکی از روش های ایمن و موثری است که نه تنها به زیبایی و بهداشت زنان کمک می کند، بلکه یک روش ایده آل زیبایی و درمانی برای مردان نیز محسوب می شود. تکنولوژی لیزر هم زنان و هم مردان را قادر می سازند تا نتایج عالی را برای دوره های طولانی به دست آورند و دیگر نیاز به مشکل حذف موهای زائد با روش های دست و پا گیر سنتی نباشد. اگرچه لیزر موهای زائد در مردان یک روش ایمن و موثر است، اما توصیه می شود برای ماندگاری طولانی مدت و کاهش عوارض به بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در تهران مراجعه کنید.

Frame 4

کلینیک زیبایی ویولت

مرکز تخصصی ویولت کلیه خدمات پوست، لاغری و لیزر را در محیطی آرام و دلنشین همراه با پرسنل مجرب، از طریق جدیدترین و به روز ترین دستگاه های دنیا ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *