Rating is disabled

لاغری موضعی چیست؟

شاید بعد از شنیدن کلمه ی لاغری موضعی تصور کنید که قسمتی از بدن فردی که به لاغری موضعی دچار است به طور قابل توجهی نسبت به سایر نقاط بدن، لاغر تر باشد. اما اینگونه نیست. در واقع لاغری موضعی روشی برای درمان چاقی موضعی است. در چاقی موضعی قسمتی از بدن به طور ناهماهنگی نسبت به سایر نقاط چاق تر است. چاقی موضعی معمولا در ران، پهلو و باسن شایع تر است که اصطلاحا به آن چاقی سیبی شکل می گویند. در چاقی سیبی شکل تجمع بافت چربی در بالا تنه بیشتر است. ممکن است این امر تاثیرات منفی در روحیه افراد داشته باشد و به دنبال روش های لاغری باشند. در ادامه به شرح روش های لاغری موضعی می پردازیم.

لاغری موضعی با دستگاه

برای لاغری موضعی روش های مختلفی وجود دارد که به طور کلی به دو دسته روش های تهاجمی و روش های غیر تهاجمی تقسیم می شوند. لیپوساکشن، لیپوماتیک، ابدومینوپلاستی، ماموپلاستی، کربوکسی تراپی از روش های تهاجمی هستند که نیاز به عمل های سنگین دارند. اما روش های غیر تهاجمی بدون نیاز به جراحی و بیهوشی، با استفاده از دستگاه های خاص این کار انجام می شوند. روش های غیر تهاجمی بر روی بافت چربی پوست تاثیر می گذارند و باید در طول یک دوره ی مشخص انجام شوند تا تاثیر آن قابل مشاهده باشد. روش هی غیر تهاجمی عوارضی ندارند.

Local slimming

لاغری موضعی شکم

شکم یکی از نقاط بدن است که تاثیر زیادی در زیبایی دارد. در اکثر افراد چاقی موضعی شکم رایج است چرا که بخش زیادی از بافت چربی در شکم انباشته می شود. شاید لاغری شکم و رسین به اندام ایده آل تبدیل به یک رویا شده باشد. اما چاقی شکم ممکن است دلایل مختلفی مانند ژنتیک، عدم ورزش، پر خوری و … داشته باشد. برای لاغری شکم ورزش هایی مانند کرانچ و دراز نشست توصیه می شود. همچنین می توانید از روش های غیر تهاجمی کویتیشن و دستگاه RF نیز استفاده کنید.

Local slimming

لاغری موضعی با دستگاه RF

دستگاه RF یکی از دستگاه های لاغری موضعی بدون عمل جراحی است. این دستگاه با استفاده از امواج رادیو فرکانسی، گرمایی تولید می کند که بر بافت های چربی تاثیر گذاشته  باعث کاهش بافت چربی می شوند.در نهایت این چربی ها از طریق کبد دفع می شوند. دوره ی لاغری موضعی برای افراد مختلف با توجه به میزان چربی متفاوت است. دستگاه  RF باعث افزایش کلاژن سازی پوست و در نتیجه سفتی و شفافیت پوست می شود. این روش برای بانوان باردار و شیرده خطرناک است و توصیه نمی شود.

مطالب مرتبط
Frame 4

کلینیک زیبایی ویولت

مرکز تخصصی ویولت کلیه خدمات پوست، لاغری و لیزر را در محیطی آرام و دلنشین همراه با پرسنل مجرب، از طریق جدیدترین و به روز ترین دستگاه های دنیا ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *