Rating is disabled

تزریق فیلر لب طبیعی و نچرال در کلینیک ویولت

فیلر لب امروزه به یکی از درمان های موثر برای زیبا سازی لب ها تبدیل شده است. فیلر لب ها در صورتی که به اندازه و توسط پزشک متخصص تزریق شود، می تواند در زیبایی چهره کمک شایانی داشته باشد و منجر به داشتن صورتی زیبا، بی نقص و طبیعی شود. هر چند که برخی از بیماران مایل هستند که لب های بسیار بزرگ و غیر طبیعی داشته باشند، اما مد روز به این صورت است که زیبایی را در عین سادگی می پسندد. لذا در این مقاله تصمیم گرفته ایم که در مورد تکنیک فیلر لب طبیعی در کلینیک ویولت صحبت کنیم. تا پابان این مقاله با ما همراه باشید.

تکنیک فیلر لب طبیعی

فیلر ترکیبی از ژل و چربی است که به منظور  فرم دهی و شکل دهی لب ها مورد استفاده قرار می گیرد. فیلر لب در صورتی که توسط پزشک متخصص تزریق شود، منجر به افزایش زیبایی و تناسب چهره می گردد و برجستگی بسیار طبیعی و زیبایی به لب ها می دهید.

هزینه فیلر لب طبیعی

در مورد مزوتراپی مو بیشتر بدانید.

چه چیزی منجر به غیر طبیعی شدن فیلر لب می گردد؟

اینکه بگوییم تورم بیش از حد مشکل اصلی است، خلاف واقع است. لب های فیلر شده زیادی وجود دارند که علیرغم اندازه بزرگشان، تشخیص اینکه آیا فیلر لب انجام شده است یا خیر، دشوار است. بنابراین اگر مایل به داشتن لب های درشت هستید در صورتی که خود را به دستان یک پزشک متخصص بسپارید می توانید با وجود بزرگی، ظاهری طبیعی و زیبا داشته باشید. بنابراین برای چارچوب دهی به بحث، اجازه دهید ابتدا در مورد مسائل معمولی صحبت کنیم. زنانی که به دنبال بزرگ کردن لب هستند را می توان به دو گروه تقسیم کرد.

گروه یک شامل بیماران میانسال یا مسن‌تر است که به دنبال بازگرداندن حجم از دست رفته و ایجاد لب های زیبا، برجسته و جوان هستند. بسیاری از این بیماران دارای نقایص ساختاری هستند که نیاز به بازسازی دارند، مانند ستون‌های فیترال محو شده، کمان کوپید مسطح شده و نقاط از دست رفته.

گروه دو متشکل از بیماران جوان‌تر در دهه بیست تا اواخر سی سالگی هستند که می‌خواهند لب‌های زیبایی که در رسانه‌های اجتماعی در چهره‌های مشهور دیده می شود را داشته باشند. این بیماران معمولا به دنبال حجم بیشتر هستند. چالشی که برای پزشک در اینجا وجود دارد، اجتناب از تزریق فیلر لب بیش از حد و در برخی موارد، رد درمان به طور کلی است.

نوع فیلر در تزریق فیلر لب طبیعی

فیلر های لب از اسید هیالورونیک در یک پایه ژل مصنوعی ساخته شده اند. اسید هیالورونیک به طور طبیعی در بدن ما وجود دارد. این چیزی است که مفاصل ما را روان می کند و رطوبت را در پوست ما نگه می دارد. اسید هیالورونیک می تواند تا 1000 برابر وزن خود آب را جذب و حفظ کند. به همین دلیل است که یک پرکننده لب ایده آل است. این می تواند چین و چروک ها را صاف کند، پوست شما را هیدراته کند و آن را برای نتایجی که ماه ها دوام می آورد، حجیم کند. فرآیند تولید پرکننده های پوستی همان چیزی است که گزینه های متنوعی برای انتخاب در اختیار ما قرار می دهد. این ما را قادر می سازد تا آنها را به بهترین نحو در بافت لب بیمار را زیبا و برجسته نماییم. فیلر بر پایه اسید هیالورونیک بسیار طبیعی است و منجر به داشتن لب های زیبا و نچرال می گردد.

ژل لب طبیعی چگونه انجام می شود؟

در هنگام مراجعه بیمار به کلینیک ویولت در ابتدا بافت لب ارزیابی می شود. ما با پرسیدن سوالاتی از بیمار شروع می کنیم تا بهترین درمان را برای فرد تشخیص دهیم. سپس بررسی می کنیم که آیا بافت لب سفت و ضخیم است یا نازک و شل می باشد. این اولین قدم برای انتخاب پرکننده مناسب برای شماست. لب های شل و نازک به پرکننده نرم تر و انعطاف پذیرتری نیاز دارند. بیماران جوانتر و بیماران با نوع پوست تیره‌تر معمولاً با بافت پوست ضخیم‌تری مراجعه می‌کنند، بنابراین نیاز به پرکننده قوی‌تری دارند. بنابراین در انجام فیلر لب طبیعی، بررسی ساختار لب از اهمیت زیادی برخوردار می باشد. پزشکان متخصص معمولا از تزریق حجم بالایی فیلر در یک جلسه خودداری می کنند و به لب مدتی زمان می دهند که فیلر لب جا بیافتد و در صورت عدم رضایت بیمار فیلر لب بیشتر به لب تزریق می گردد.

در مورد تکنیک لب روسی بیشتر بدانید.

مراقبت های بعد از فیلر لب طبیعی

پس از درمان فیلرلب، باید از لب های خود مراقبت کنید تا از ماندگاری طولانی آن اطمینان حاصل کنید و از تورم یا ناراحتی غیر ضروری جلوگیری کنید. در اینجا بهترین توصیه ها در مورد نحوه مراقبت از لب ها پس از درمان فیلر آورده شده است.

ماساژ ملایم

 لب های خود را بسیار ملایم ماساژ دهید. به آرامی لب های خود را بین انگشتان شست و سبابه فشار دهید و لب های خود را بین انگشتان خود بچرخانید. ۲ تا ۳ روز پس از تزریق لب، لب های خود را ماساژ دهید.

یخ

 استفاده از کیسه یخ را برای چند روز پس از درمان برای کاهش هر گونه تورم یا ناراحتی پیشنهاد می کند. به طور معمول نتیجه نهایی درمان پرکننده لب خود را بعد از یک یا دو هفته خواهید دید.

در مورد لیفت صورت بیشتر بدانید.

هزینه فیلر لب طبیعی

هزینه فیلر لب طبیعی بسته به برند فیلر، تعداد دفعات مورد نیاز، شکل لب، مقدار فیلر لب، تخصص پزشک و … متفاوت می باشد. در صورتی که مایل هستید که فیلر لب طبیعی داشته باشید توصیه می شود که به کلینیک ویولت مراجعه کرده و مورد معاینه و بررسی لب قرار بگیرید. برآورد دقیق هزینه فیلر پس از معاینه و شنیدن انتظارات شما از درمان اعلام می گردد.

بهترین کلینیک فیلر لب

در مورد آنالیز پوستی بیشتر بدانید.

کلام آخر

فیلر لب طبیعی یکی از تکنیک هایی است که در کلینیک پوست و مو ویولت به صورت بسیار حرفه ایی انجام می شود. اگر شما هم مایل به داشتن لب های برجسته، زیبا و در عین حال طبیعی هستید، همین امروز با ما تماس بگیرید.

Frame 4

کلینیک زیبایی ویولت

مرکز تخصصی ویولت کلیه خدمات پوست، لاغری و لیزر را در محیطی آرام و دلنشین همراه با پرسنل مجرب، از طریق جدیدترین و به روز ترین دستگاه های دنیا ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *