Rating is disabled

لیفت صورت با لیزر 4 بعدی فوتونا چیست؟

لیفت صورت با لیزر 4 بعدی فوتونا از شاهکارهای شفابخش معجزه آسای دستگاه لیزر فوتونا است. در این روش در چهار مرحله تمامی لایه های پوست تحت تاثیر لیزر جوانسازی فوتونا قرار می گیرند و باعث می شوند که لایه های پوست به صورت کاملا طبیعی و اصولی بازسازی شوند. در این روش با کمترین علائم و به صورت آرام آرام پوست جوانسازی می شود. در واقع می توان گفت لیفت صورت آرزوی بسیاری از خانم هاست که کار زیبایی و جوانسازی را انجام می دهند. روش لیفت صورت با لیزر فونا بسیار طبیعی می باشد، به طوریکه دیگران متوجه نمی شوند که این کار انجام شده است.  اگر شما هم مایل هستید با کمترین عوارض و در کوتاهترین زمان لیفت صورت انجام دهید، تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

لیفت صورت با لیزر 4 بعدی فوتونا

این روش درمانی کاملا بدون درد و بدون خونریزی بوده و عوارضی ندارد و انجام لیزر صورت حدود 40 تا 45 دقیقه زمان می برد. افراد معمولا یک تا دو ساعت پس از لیزر درمانی می توانند به زندگی عادی خود بازگردند و فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرند. در برخی افراد 12 ساعت و در برخی افراد تا 2 روز پس از این درمان قرمزی روی صورت ایجاد می شود که بیشتر شبیه آفتاب سوختگی خفیف است.

کلینیک ویولت مفتخر است که بهترین گزینه های خدمات زیبایی پوست و مو را در بین ارائه دهنده های خدمات مراقبت از پوست ارائه می دهد. کلینیک ویولت از پزشکان و پرسنل مجرب برای ارائه خدمات مربوط به پوست و مو استفاده می کند. علاوه بر این، کلینیک ویولت تنها از تکنیک‌های نوآورانه و فناوری لیزری پیشرفته مانند لیزر فوتونا در درمان مشکلات و بیماری های پوستی استفاده می‌کند. کلینیک ویولت جر معدود کلینیک های زیبایی پوست و مو در ایران است که به تجهیزات لیزر فوتونا مجهز است. دستگاه لیزر فوتونا کلینیک ویولت از جمله آخرین و پیشرفته ترین دستگاه ها در حوزه می باشد و بهترین خدمات زیبایی پوستی در این کلینیک به کمک این دستگاه محیا می باشد. در مورد لایه برداری پوست بیشتر بدانید.

هزینه جوانسازی با فوتونا

چرا  کلینیک ویولت؟

کلینیک ویولت به افراد با انواع پوست و مو کمک کند تا بهترین خدمات پوستی با استفاده از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها برای به حداکثر رساندن نتایج استفاده کند، خدمات کلینیک ویولت توسط بهترین متخصصین پوست نظارت می‌شوند. پرسنل و اپراتورهای کلینیک تحت جامع‌ترین آموزش‌ها هستند. در این کلینیک بهترین و موثرترین درمان های زیبایی در کشور در محیطی دوستانه و آرام ارائه می شود و مشتریان احساس آرامش خاصی در این کلینیک دارند. در مورد لیزر موهای زائد بیشنر بیشتر بدانید.

مکانیسم درمان لیزر 4 بعدی فوتونا در جوانسازی پوست

لیزر درمانی از لایه های داخلی پوست صورت و لایه های بیرونی در چهار مرحله انجام می شود.

مرحله 1

لیزر از لایه های داخلی صورت از داخل دهان تا بافت نرم گونه ها اعمال می شود. در این روش لیزر انتخابی لیزر فوتون اربیوم است که به خوبی جذب بافت نرم شده و باعث سفت شدن عضلات صورت می شود. این مرحله یکی از مهم ترین مراحل جوانسازی پوست صورت می باشد زیرا یکی از علل افتادگی صورت، افتادگی عضلات صورت است و تقریبا هیچ دستگاه لیزری وجود ندارد که بتواند عضلات صورت را با کیفیت عالی سفت کند.

گام 2

در این مرحله به کمک نور لیزر لایه های عمقی پوست جوان سازی می شود. این روش نور لیزر در بسته های مجزا و قوی به سمت سلول های پوست ساطع می شود. با این روش سلول های فیبروبلاست پوست که مسئول تولید کلاژن هستند به شدت فعال شده و شروع به بازسازی شبکه کلاژن و الاستین پوست می کنند و پوست تقویت می شود.

مرحله 3

این مرحله در واقع مرحله معجزه آسای دستگاه لیزر فوتونا چهار بعدی است که باعث تقویت مداوم و آهسته لایه های پوست می شود، در این مرحله لیزر به صورت آرام و بسیار موثر متصل می شود. مرحله گفته شده ابتدایی ترین و موثرترین مرحله جوانسازی لیزر چهاربعدی فوتونا است.

این مرحله دارای دو حالت استفاده ویژه است، یکی برای افرادی که فقط می خواهند پوست را سفت و کلاژن سازی داشته باشند.

مرحله دوم برای سوزاندن چربی توسط این لیزر است و این مرحله هم برای آب کردن چربی روی گونه ها و هم برای آب کردن چربی های اضافی کناره های صورت بسیار عالی است. البته یکی از اثرات درمانی فوق العاده فتونا کاهش وزن و تناسب اندام بدون جراحی است که فوق العاده شگفت انگیز است. درمورد رفع غبغب بیشتر بدانید.

مرحله 4

در این مرحله یک عمل لایه برداری بسیار سطحی روی صورت انجام می شود و لایه های سطحی پوست پاک می شود و سلول های پوست تحریک می شود. لایه های زیرین پوست رشد سریع‌تری دارد و معمولاً بعد از سه تا پنج روز لایه برداری می شود. این عامل باعث می شود که در لایه جدید پوست حالت خاصی از جوانی و شادابی ایجاد کند.

لیزر فوتونا چه چیزهایی را درمان می کند؟

ویژگی های لیزر فونا 4 بعدی در جوانسازی پوست و مشکلات پوستی عبارتند از:

  • آکنه را از بین ببرید
  • لایه برداری سطحی
  • درمان واریس
  • جوان سازی پوست
  • پوست صورت و بدن را بلند کنید
  • خط لبخند را اصلاح کنید
  • حذف خط اخم
  • رفع چین و چروک دور چشم
  • چین و چروک های پیشانی را از بین ببرید
  • لک های روی پوست را از بین می برد
  • بلفاروپلاستی
  • رفع ترک های پوستی
  • رفع اسکار پوست
  • زگیل را از بین ببرید
  • جوانسازی واژن بانوان
  • درمان ضایعات عروقی
کاربرد لیزر فوتونا

آیا لیفت صورت با لیزر فوتونا دردناک است؟

در پاسخ باید گفت لیفت صورت با لیزر فوتونا روشی بسیار کم تهاجمی می باشد و نسبت به سایر روش های جوانسازی و لیفت صورت درد کمتری دارد. در مورد مزوتراپی ضد پیری بیشتر بدانید.

کلام آخر

لیفت صورت با لیزر فوتونا یکی از مواردی است که به صورت بسیار انحصاری در کلینیک پوست و مو ویولت قابل انجام است. نتایج حاصل از لیزر فوتونا در مدت زمان کوتاهی نمایان می شود و دائمی می باشد. این روش مانند روش های بوتاکس و ژل گذرا و موقتی نمی باشد و تنها با بالارفتن سن و انجام روند پیری در مدت زمان طولانی اثرات آن کمتر می شود. کلینیک ویولت جز معدود کلینیک هایی است که مجهز به دستگاه فوتونا می باشد. اگر به فکر جوانسازی و لیفت پوست خود هستید و به دنبال روشی ماندگارهستید همین حالا با کلینیک ویولت تماس بگیرید.

Frame 4

کلینیک زیبایی ویولت

مرکز تخصصی ویولت کلیه خدمات پوست، لاغری و لیزر را در محیطی آرام و دلنشین همراه با پرسنل مجرب، از طریق جدیدترین و به روز ترین دستگاه های دنیا ارائه می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *